Onsda 20:49

Hej hopp!

Har inte gjort så mkt idag precis. Va hemma från skolan. Har bestämt mig att jag ska sluta på Ålsta. Kommer bli väldigt tråkigt att sluta me dansen, men jag vill inte gå på en skolan som jag inte riktigt trivs på. Även om de blir bättre i klassen så kommer jag aldrig känna så som jag kände från början. Och trivs man inte så tycker inte jag att man ska gå kvar bara för att.

Har tittat på tv, läst lite, varit å handlat, lyssnat på musik och nu väntar jag på att Heroes ska börja =P Har mina program som jag måste följa =P E ju Grey's idag oxå. Hatar när dom sätter bra program på samma tid! *grr*
Men jag brukar se reprisen som går i helgen =) Jag hinner iaf se ett avsnitt idag för de e ju dubbel avsnitt =)

Fick lite kläder igår och idag som vi hade beställt =) Allt har inte kommit än men de kommer la nån gång.
Ska beställa mer kläder oxå =P Har hittat massa saker som jag vill ha på flera olika sidor. Ska  beställa en väska och lite smycken som jag vill ha :) Börjar känna mig lite tokig som köper massa saker hela tiden =P Men man kan ju inte låta bli när man hittar massa snygga saker hela tiden =P

               

Ha de gött!

Ciao!

//Michelle


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0