Sundsvall

Hejsan!

Ska gå till tåget om en stund. Ska in till Sundsvall och handla julklappar och massa andra saker ;) Får se om Jenny följer me. Annars så blir de till att gå runt på stan själv. Kanske inte de roligaste men ändå rätt skönt, för då kan man ta tid på sig att leta och så, utan att man behöver känna att man kanske segar på lite för mkt när man letar. De tråkigaste e la när man ska äta själv. Men de går la de oxå.

Har la inte gjort så mkt idag direkt. Käkat frukost, duschat, torkat håret, matat Em, hämtat posten, sminkat mig lite och så. Och självklart läst Harry Potter =P Hade gärna tagit me mig den på tåget, men de kommer bli för tungt om jag ska gå runt och släpa på en bok oxå. För de lär la bli en hel del handlande skulle jag tro ;P De e nu det verkligen skulle ha varit bra me körkort för då hade jag bara kunnat ta bilen, och inte behöva passa massa buss och tågtider. Å så hade man ju kunnat dumpa sakerna som man har handlat oxå så man slipper gå och bära runt på dom. Men förhoppningsvis så får man la de där körkortet.

Skriver kanske ikväll och sätter in lite bilder på de jag har köpt =P

Ha en bra da allihopa! =)

Ciao!

//Michelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0