Tisda 19:54

Hey

Om en stund börjar Ugly Betty och sen e de ju Desperate Housewives =P Har kollat på OC idag oxå som dom har börjat visa igen =P Måste köpa alla boxarna me OC, ska försöka köpa nån när jag ska till stan på torsda, beror lite på hur mkt pengar de går åt då, men jag ska iaf ha en box =P Sen finns de ju massa andra serier som jag oxå vill ha men jag får ta lite i taget =P Ska nog ta och önska mig sånt i julklapp.

Har varit till affären me mamma och Cassandra å handla lite. Har läst en bit i Harry Potter boken. Kan inte slita mig ifrån den =P Vill ju veta hur de slutar så fort som möjligt :P Måste plugga lite oxå, ska gö de efter Desperate Housewives.

image188

Vackra Longoria =)

Nee nu ska jag gå ut och ge Emmis lite mer mat innan Betty börjar.

Ciao!

//Michelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0