Tisda

19:26

Hej!

Igår så va vi i Östersund för att se dansföreställningen Pump Up the Jam. De va rätt bra. Va lite tråkigt att de va så lite dans nr me dom riktiga dansarna. För största tiden gick åt till tävlingen som dom hade. Va 3 små pojkar som va me å tävla me dom riktiga dansarna emot varandra. Va 4 lag typ å så skulle vi rösta på ut 2 vinnare som gick till final. Å dom dansa ju emot varandra flera gånger, vart liksom litå långtråkigt å se samma grejs hela tiden. Sen så rappa den ena killen en del oxå. Trodde att man skulle få ser mer dans nr av dom och att tävlingarna skulle va före eller efter deras show. Men så va de ju inte. Vart lite besviken.

Sen efter föreställningen så gick vi till McDonalds å käka =P Jag testa en ny hamburgare för en gångs skull =P Testa Pepper Jack =P Den va rätt go.

Vart lite irriterad igår för vi skulle åka kl:12 från skolan. Så jag va ju tvungen att ta 10:10 bussen till skolan för de gick ingen senare å de e ju så himla jobbigt för dom andra å hämta mig i Ljunga. Ja sen när klockan e över 12 så får jag ett mess av Angelica att jag kan komma upp till henne å så. Å då får jag veta att vi inte ska åka förrän kl:16. De va ju väldigt roligt att veta de då. 11:20 hade dom ringt till Anna å sagt att hon och Cherin så vi skulle åka senare så att dom kunde vila ett tag å se om dom orka åka me. Fel att dom hade kunnat gjort de innan så hade jag sluppit åka dit å sitta där i flera timmar helt i onödan. Jag gick upp kl:7 för att jag skulle hinna duscha å greja på innan bussen gick, å så skulle vi inte ens åka den tiden som vi hade planerat. Jävligt irriterande! För hade de varit tvärtom så hade dom nog blivit jävligt arga för de, å de skulle gå ut över än då. Dom kan alltid gö som dom vill å de e helt okej. Men e de jag elle Jenny som gör nånting då blir de ett jäkla liv.
Idag hade vi sovmorron till kl:10. Men de får man ju inte om man inte bor på skolan för de går ingen buss så att man kan vara där tills dess, utan man får ju åka in me 8:20 bussen som vanligt iaf. De gynnar alltid dom hela tiden. Rätt störande.
Men jag va inte på skolan idag iaf så...

Ugly Betty och Desperate housewives =)

image141

Ha de gött =)

Goodbye!

//Michelle


Kommentarer
Postat av: Viktoria

hello!!!

Ville du åka? :)
eller hade du icke råd?
vad gör du annars då?

Kramar

2007-11-06 @ 22:11:20
URL: http://vickannilsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0