09:47

Tja!

E hemma idag, hade inga lektioner på Ångströmsenheten idag..Ska plugga lite matte sen så jag kommer nån stans. Ska gå på en promenad sen oxå för nu e de riktigt fint väder ute =)

Jaha igår så skrev jag in mig på Ångströmsenheten. Mamma ringde till skolan å prata me Sonja om allt som har hänt å så..Sen när vi satt på matten så ringde Kicki (kuratorn) till mig..Prata me na på bussen hem.. Vart lite chockad över att dom tog tag i de så fort för man e ju van att det typ inte brukar hända nåt. Men den här rektorn e lite mer mån om sina elever =) Ska dit i morron å prata me Kicki och Stig. Sen så e de ju en till som oxå ska prata me dom. Får hoppas att de här kommer lösa sig för jag vill verkligen inte sluta me dansen. Tycker om Anna jätte mkt å gillar hennes lektioner =) Så jag hoppas att de kommer bli bra.

Ska va en föreläsning på Ålsta i morron. E en kille som kommer och ska prata om diskoteksbranden som va i Göteborg. Han hjälpte människor som dom trodde va döda. Kommer bli väldigt intressant, för jag kommer ju där ifrån och de va en kille från min skola som dog då när han hjälpte massa människor ut där ifrån. Å så va 2 utav mina kompisars store bror och stora syster me där fast dom klara sig.

Ska kolla på Shrek den tredje idag oxå =P  Får hoppas att den e bra =P

image115


Å sen ikväll så e de ju Heroes =P  Älskar de programmet =P


//Michelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0