19:03

Hej!

Har gått på en promenad me mamma, Isak, Linda, Emelie och Tjorven i 2 timmar typ. Va riktigt skönt =) Har ju varit fint väder idag, lite blåsigt bara.

Har kollat på Shrek den tredje oxå =P Den va bra =) Men som vanligt när jag ska se på film så somnar jag nästan alltid =P Så jag fick spola tillbaka å se om de jag missa =P Måste skärpa mig när de gäller att somna =P
Första gången jag skulle se World Trade Center så lyckades jag oxå somna å sen när jag vakna å spola tillbaka för att se de jag missa. Ja då skulle jag ju själv klart somna igen bara efter några minuter =P E verkligen sämst på å hålla mig vaken ibland =P

Har städat åt Emmis oxå =) Så nu har hon en ren å fin bur =)

Har kollat på One Tree Hill oxå =P Ännu ett favorit program =P Lite tråkigt att dom bara kör repriserna nu, skulle vilja ha lite nya avsnitt. Men de e bättre än ingenting =P

image116


Ska städa nu å plugga lite matte innan Heroes börjar =P

//Michelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0