19:15

Hej!

Va till tandläkaren idag. Hade inga hål men jag har rätt djupa tänder, så nästa gång jag ska dit så ska dom fylla igen 3 av mina tänder. Så att det inte blir hål lika lätt för nu koommer jag ju inte åt riktigt fast man borstar tänderna jätte noga.

Har varit å handlat idag oxå me mamma, Cassandra och Isak. Sen har jag legat å läst å sovit lite =P
Har inte varit riktigt pigg idag. Vet inte om jag håller på å bli sjuk elle nåt..

Mamma ringde Arne idag om halkbanan. Å då sa han att de inte vart nån den här månaden utan att de blir den 9 november. LIte irriterande för vi trodde ju att vi skulle få gö de den här månaden och uppkörningen. Vi har ju liksom väntat på de ett tag nu. Å jag tycker att de e lite dåligt av han att inte ringa å säga när de vart, för de sa han att han skulle gö. Men ändå e de vi som får ringa.

Idol snart oxå. Bra låtar dom ska sjunga idag =)

Marie: Big girls don't cry (Fergie)
Evelina:
Apologize (Timbaland ft. One Republic)
Gathania:
Umbrella (Rihanna)
Christoffer:
Say it right (Nelly Furtado)
Mattias:
Summer love (Justin Timberlake)
Amanda:
Don't hate on me (Vincent)
Sam:
Tired of being sorry (Enrique Iglesias)
Daniel:
Don't feel like dancing (Scissor Sisters)
Andreas:
A little bit of love (Andreas Johnson)

Ska gå en liten snabb sväng me Helene nu =P Skulle skriva att hon va bäst i världen oxå =D Hehe

image118

//Michelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0