Lörda...

Jaha idag har man inte gjort speciellt mkt...Legat å läst lite, varit på affären, tittat lite på tv, pratat me Jenny, sen har jag typ inte gjort nå mer..E så tråkigt väder ute. Men jag ska nog ta och gå på en promenad sen. Skönt å röra på sig lite =P Blir alltid så förslappad när det är helg. Måste ta å skärpa mig lite.

Igår gjorde man la inte heller så mkt efter skolan.. Övningskörde lite me pappa, å titta på Idol. Tycker att det är lite tråkigt att alla i Idol e typ lika bra. Men visst så finns de ju några som e lite bättre än andra. Men jag -har inte riktigt nån favorit för dom e ju så bra allihopa, å de e lite tråkigt..

Jag gillar inte att dom bara visar Heroes 1 da i veckan nu, vill att dom ska fortsätta me 2 dar. Men de kommer ju alltid nya program som dom ska visa... Milo e ju så jäkla snygg =P  Han å Hayden e mina favoriter =P

image107

image108


//Michelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0