Farligt tåg =P

Ja idag så börja de en ny tjej i våran klass, Sara heter hon och kommer från ånge. Bra att de börja en till så att vi blir jämnt antal. Men så kommer de bara va ett tag för de ska börja en till tjej sen. Idag har vi lärt oss lite nya steg, gjort lite klapp å stamp övningar och på eget arbete så skulle vi gö en dans som innehåller klappar och stampar. Gick la inte så bra på slutet men de blir la bättre i morron.

Även att jag och Sara missa bussen hem idag. Den ska gå 14.15, men när vi va påväg till busshållplatsen så åkte bussen förbi oss, å då va klockan bara 5 över 2. Så vi fick kolla om de gick nåt tåg, och de gjorde de fast de stanna inte i ljunga så de sket sig för mig. Så jag följde me Sara dit ner och satt där tills hennes tåg kom.
Vi satt en bit från kanten och vänta å efter en stund så kom de ju typ ett sånt där green cargo tåg förbi i jätte hög fart. Så Saras pärm och papper bara sögs me å spreds ut jätte långt bort över hela spåret typ. De kändes nästan som om man själv skulle sugas me så Sara börja krypa bakom den där gruslådan som står där och jag tog hennes väska för den försökte oxå följa me, å börja krypa längre upp och tog mina saker så dom inte skulle blåsa iväg. De va tur att de inte va nån där för de måste ha sett rätt roligt ut när vi börja krypa runt där hehe =P Ska aldrig mer sitta så nära när de kommer ett sånt tåg, ska fan hålla mig på andra sidan då hehe.
Jag å Sara va å prata me Sonja idag oxå om csn papper å så. Å Sara fick 3 st ifall om hon skulle skriva fel typ, å alla dom försvann me tåget =P Så hon måste gå och hämta ett nytt i morron =P Undra va Sonja kommer säga hehe =P

Jag å mamma körde på körskolan igår me Arne =P Gick rätt bra, men jag gillar den andra bilen mer som dom har. Ska köra där på torsda å freda oxå me Micke.

Har fått massa kattungar oxå, 6 st va hon ju självklart tvungen att ha. Men dom e jätte söta =) Får hoppas att vi hittar hem åt alla så vi inte behöver ta bort dom för vi kan inte ha mer katter än dom vi redan har.
Även att hon hade fött dom uppe hos utlänningarna, å dom matar ju även henne fast de inte är deras katt. Å ena lill ungen där har sagt att det är deras katt. Blir så jäkla förbannad över de för dom tror ju fan att dom kan ta både saker och djur å sen säger dom att det är deras fast de inte e de. grrr! Så när vi hämta dom så kom ju den där lilla tjejen å fråga va vi höll på me. Hämtar hem våran katt kanske. Å när jag börjar lägga in ungarna i transporten så gick ju hon hem å sa till sina föräldrar. Så när vi börjar gå hem så kom ju hennes morsa ut å nån mer å börja skrika på oss på deras språk. Fel å prata svenska så man förstår. Sen gick dom ut på baksidan å skrek ännu mer. Idioter säger jag bara.
Kanske verkar som om jag hatar utlänningar men de gör jag inte. E dom snäll å sköter sig så har jag ingenting emot dom men när dom snor saker och även tror att dom kan plocka på sig andras djur hur som helst så e jag inte lika förtjust i dom längre. Å dom där gillar jag verkligen inte, för när dom gör så och även e elaka mot mina små systrar å slår dom så blir dom inte så populära hos mig. För så gör man fan inte. Men sköter dom sig så e de inge fel på dom.

Nee snart måste jag börja plugga på körkorts teorin så jag klarar provet på månda. Har ingen lust å gö om de.

//Michelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0