Freda

Jaha i onsdags så dansa vi 2 danser som vi gjorde klart den här veckan och en ny dans. Å så va ju Micke från Dagbladet där å tog kort på oss och snacka lite me oss.. Får se när vi kommer me i tidningen. Å efter lunch så hade vi massage istället för dans. Va skönt =P
I torsdags så hade vi estet hela dan. Fick ett ord som vi inte fick visa för dom andra och så fick vi ståltråd å papper för att gö de som stod. Vart lite långtråkigt men men.. Sen så skulle vi knäppa kort på oss och dra ut dom bilderna för vi skulle gö scen kläder som hade me de där ordet att göra. Så vi fick bli klippdockor.
Ska även börja en ny tjej i våran klass på månda. Jenny heter hon och kommer från Hammarstrand. Ska komma en till tjej senare oxå som Helene känner. Så då blir vi 2 till i klassen.

Har lyssnat på några av Britneys nya låtar. Trodde att dom skulle va bättre än va dom va. Men så va de inte. Va lite synd för jag trodde hon skulle komma me nåt bättre.

Har även lyssnat på några låtar me Nicole Scherzinger. Va inte nån låt som jag riktigt fastna för där heller. Trodde att dom oxå skulle va bättre än va dom va. Men men...

image86  
   image87



Hitta en låt som jag gillar. Å de e Timbaland ft. One Republic - Apologize. I like! =P

image84



Har övningskört en del me pappa oxå. Går bara bättre å bättre. Så nu väntar jag bara på att jag ska få köra me Micke igen på körskolan. Å nu e de inte lång tid kvar tills jag ska gö teorin heller, typ 10 dar kvar bara. Så jag måste börja plugga riktigt ordentligt på de nu.

Har börjat titta på Heroes nu när de går på 4:an efter Idol. Tycker de e rätt bra. Kommer bli fast vid de här programmet som jag blir me alla andra bra tv program =P Fast jag har inga andra program som jag följer nu direkt så de e roligt å ha nåt program som jag kan följa, så man har nånting å titta på.

image85


//Michelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0