Lörda

Jaha idag har man inte gjort så mkt. Kört lite bil me pappa, tittat på tv, sovit och burit in ved och varit på affären. Kanske ska gå en sväng sen om de inte börjar regna å så ska jag träna lite och plugga på körkorts teorin.

Igår så körde jag på körskolan me Micke =P Mamma körde oxå då. Trodde att de skulle gå skit dåligt me den bilen för mamma sa att den va lite konstig, men de gick inte så dåligt =P Tyckte de va rätt lätt å köra den bilen. Tycker den bilen e skit snygg =P Skulle oxå vilja ha en sån =P
Å så kommer man inte kunna köra där på en vecka heller för nästa vecka e de älgjakt =/ Så jag hoppas att jag får köra varje da me pappa.

Va hos Linda och Marko igår och käka massa mat och kräftor =P Mums! Hela min familj va där utom Kim och så va Sandra och Mattias där me Lotta och Alex. Va väldigt trevligt =) Å helt sjuka kan dom va =D Haha! E väldigt roligt å dricka me dom knasbollarna =P

I torsdags på skolan så hade vi estet fram till lunch. Fick måla 6 olika bilder. Först skulle vi måla 4 bilder me vissa färger, sen så skulle vi lyssna på 2 låtar och måla de vi kände då. Va rätt skoj å få gö nåt annat och bara ta de lugnt. Va riktigt avslappnande.
Sen efter lunch så hade vi dans. Då skulle vi va 2 och 2 å så skulle vi välja ut 2 bilder, och ta dom känslorna som vi tyckte fanns i bilden och hitta på steg till varje känsla och göra en dans av de. Va rätt skoj men lite tråkigt oxå för vi hade ju sett dom där bilderna hela dan så vi ville ju gö nåt annat lixom.

Körde me Marko då oxå. Träna lite backning och parkering. Gick rätt bra. Sen så fick jag köra lite i skogen på nån skit väg där de va massa monster stenar och monster hål mitt i vägen. Hatar när de ligger stora stenar mitt i vägen. Sen så hämta vi Bell i Erikslund för hon hade haft fotbollsträning.

Ha de gött!

//Michelle


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0