Lörda

 Såg reprisen av So You Think You Can Dance idag. Orka inte se de i veckan. Tycker de va dåligt att Kameron åkte ut. Skulle ju ha varit Dominic. Men så vart de ju inte. Fick iaf ha kvar Lauren. Jag älska verkligen Kameron och Lacey som danspar. Dom va så bra! Men jag hatar att jag redan vet vem de e som vinner. Men de e roligt å titta på när dom dansar iaf =P

image97


Har inte gjort så mkt idag direkt. Kört till fränsta för Danne skulle köpa en present till en kompis som fyller år imorron. Sen har jag tittat lite på tv, pluggat lite teori och suttit här ett bra tag.

Har hittat en jätte bra sida me massa drinkar som jag bara måste testa nån gång =P

image98image99image100image101image102


Nee nu ska jag gå å duscha å plugga lite.

Ha de gött!

//Michelle


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0