Tisda

Ja idag har vi styrketränat lite, lärt oss lite nya steg och övat på en dans som vi gjorde igår. Vi har dansat 2 danser idag som vi ska dansa imorron när tidningen kommer. Hehe får hoppas att man ser lite normal ut på dom bilderna, men som vanligt så lär man la se ut som en mongis elle nåt =P

Har övningskört idag, gick riktigt bra. Men när jag körde på E14 så va de ett jävla pucko som inte fatta att man inte försöker köra om när de kommer nån från andra hållet. Men den här gjorde ju de iaf, å han körde på min sida när jag kom så jag fick flytta ut till kanten. Cp..
Fick köra till ånge i söndags oxå me pappa. Gick lite bättre den här gången me hans bil, men jag kommer nog aldrig lära mig att köra den. Min och körskolans bil e de inga problem att köra men pappas går fan inte. Men men, ska ju ändå inte köra den sen. Men de ska bli rätt skoj å köra hans raggarbil sen hehe =P

Va har man mer gjort idag då.. Har pluggat massa körkorts teori, städat åt Emmis (min kanin), och tittat lite på tv. Ska även se Idol som börjar om nån minut =P

Vi har en blogg om våran dans, så om ni e nyfikna så kan ni gå in och kolla på den sidan. http://streetdancelinjen.blogg.se

Ha de gött!

//
Michelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0