Torsda

Idag fortsatte vi me de som vi gjorde förra gången på estet. Å etfer lunch så gick vi igenom lite saker om lera å så för vi ska få börja me de sen. Ska bli skoj för de e rätt roligt =P

Har kört på körskolan idag oxå me Micke. Gick rätt bra =P Har tränat lite på å backa och parkera. Skoj å köra me han. Jag blir lugn när jag kör me han. Jag e inte lika lugn när jag kör me Arne. Men de går rätt bra me han oxå men de går mkt bättre me Micke.
Ska få köra i ånge imorron. Ska bli skoj å få köra nån annan stans å inte bara i fränsta.
Har även bytt da för teoriprovet. Kommer inte klara de om jag skulle ha gjort de på månda. E så mkt man inte kan. Så nu har jag nån vecka till på mig innan vi ska gö provet.

Får se om man ska på Bykrogen på lörda me 3 från klassen å en del andra från Ålsta. Robin tyckte jag skulle hänga me på de. Kan ju va skoj =P Bättre än å bara sitta hemma. Kan jag bara fixa nån som hämtar mig elle nå så hänger jag på. Va ju ett tag sen man verkligen festa, så de skulle ju va skoj å gö de =P

image103


//Michelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0