Fint väder =)

Go morron!

Allt bra me er? Här är det bara bra iaf =P Helt underbart väder är det just nu =P Blå himmel & sol =D Hur underbart är inte de? =P Ska nog ta och gå på en promenad om en stund, måste äta nånting först, är as hungrig. Måste få me mig mami också, men det ska la inte va några problem.


image569
De här såg jag när jag kolla ut genom fönstret i morse ;P

Ska ringa till ett ställe sen också och kolla om det finns nåt jobb där. Jag hoppas att jag har bättre lycka den här gången =P

Nee nu måste jag stoppa nånting i min mage ;P

Ciao!

Michelle

Kommentarer
Postat av: helly

bra, men då går vi ut och går i finvädret sen ;P

2008-04-17 @ 16:06:47
URL: http://helly.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0