Hairspray & The Derby Stallion

Hej!

Kollade på Hairspray & The Derby Stallion förut =P Älskar att kolla på film och dom här hade jag inte sett. Tycker att båda filmerna va bra. Hairspray va lite seg i början men sen vart det bättre. Slutet va helt klart bäst =P Jag gillar The Derby Stallion, är ju typ en häst film vilket passa mig utmärkt ;P Är en 15 årig kille som börjar rida och ska tävla i Steeplechase. Me like ;)

image558
image560

Har tränat, gått på en promenad me Mimmi och lekt me na. Hon har varit helt tokig idag den lilla råttan ;P Sen har jag inte gjort så mycket mer. Ska nog ta och gå en sväng me Mimmi snart, skönt att vara ute och gå. Måste gö nånting mer vettigt innan jag ska kolla på American Idol & Prison Break ;P

Ciao!

Michelle

Kommentarer
Postat av: Sanna

Hairpsray e ganska bra faktiskt =)

2008-04-14 @ 18:45:58
URL: http://sannakumlin.blogg.se
Postat av: Sanna

Hehe ja, det är en måbra film =)

2008-04-14 @ 20:14:11
URL: http://sannakumlin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0