Lörda

Tjena!

Idag har jag och pappa bytt däck på min bil. Så nu har jag äntligen sommardäck. Va lite utav ett under att pappa hjälpte mig den här gången, är alltid Patrik som har varit snäll och gjort de för att pappa inte har hjälpt mig.

Har inte gjort sådär jätte mycket sen. Kollat lite på tv, käkat, tagit ut Em, gjort mig iordning ska ju till Viggan me Sonja och hennes kille lite senare =P Ska bli så himla skoj! Har ju inte träffat Sonja sen studenten och det va ett tag sen jag träffa Viggan också. Ska snart gå och byta om, sitter just nu i skrot kläder, har inte orkat byta om sen jag va och fixa me däcken.

Ni får ha en bra kväll!

Ciao!

Michelle


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0