Massa snö

Hej!

Fick hem mitt lipgloss & en liten burk me Nivea Visage - Aqua Sensation Moisturizing Gel Creme, som jag vann hos
Alma =) Älskar färgen på lipglosset och krämen har jag velat prova ett tag så de va jätte bra att jag fick en liten burk ;P

image540

Imorse när jag kolla ut genom fönstret såg jag en otrevlig sak. Massa snö! Fan är det här ett skämt eller? Det ska ju vara vår nu inte vinter. Säger ju de, vi kommer få dras me den här snön tills det är sommar. Blir ingen vår i år..

image541

Har inte gjort så mycket än. Bara kollat lite på tv och käkat. Ska nog gå ut om en stund och ta in mera ved. Tog in en hel del igår, men eftersom det bara är jag som gör det i den här familjen så tar det ju lite tid. Hade mina syskon hjälpt till så hade det varit klart vid det här laget. Men som vanligt så gör dom ju inte de. Har lite andra saker jag måste göra också.

Ciao!

Michelle

Kommentarer
Postat av: Jessi

Fy fan för snö!!! Det är verkligen vidrigt!

2008-04-09 @ 12:07:34
URL: http://jessi91.blogg.se
Postat av: Emelie

oj, jag som tyckte att vi hade fått mycket snö..men ni har det värre! tråkigt iaf att den kommer nu!

2008-04-09 @ 12:08:46
Postat av: Maria

ush, snö är inte kul ^ inte på våren i alla fall :)

2008-04-09 @ 12:12:53
URL: http://huntedbyyou.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0