Onsda

Hejsan!

Allt bra me er? Här är det bara bra, lite småtrött bara =P Blir ju alltid väckt tidigt här hemma.. Har varit uppe sen innan 8. Ska snart gå ner och käka lite frukost.

Är fint väder ute nu =P Får hoppas att det håller i sig hela dan och att det inte kommer några moln, vill kunna sitta ute och sola idag ;P

Vi prata me dom där 2 städfirmorna igår och på ena stället hade dom ett vikariejobb på 5 veckor, 24 timmar i veckan. Sen på det andra stället hade dom så man kunde bli anställd, vilket är bättre, fast det är väldigt tidigt på morronen. Kl.5 på morronen börjar man uppe i Ånge, så man måste gå upp vid 4. Kanske inte det roligaste precis, men jag skulle bli gla om jag fick jobbet för det behövs verkligen. Skitsamma om det är ett städ jobb, jag blir gla bara jag får ett jobb. Det här skulle jag klara av, men nåt som jag inte skulle vilja gö är att sitta i telefon hela dagarna och boka tågresor elle va telefonförsäljare. Då är det här bra mycket bättre för man får iaf röra på sig. Helst hade jag ju velat jobba i ett stall, men det finns ju ingenting här uppe direkt så.. Får försöka hitta en häst som jag kan rida här omkring. Saknar ju hästarna, synd bara att allt ska va så långt borta här uppe, är ju så svårt att hitta nån häst som är nära.

Nee nu börjar min mage bli väldigt hungrig ;P

Ciao!

Michelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0