Snart SYTYCD

Tjena!

Det är fortfarande helt underbart väder =D Man blir verkligen mycket piggare när det är härligt väder =P

Jag, mami & Mimmi gick på en promenad förut idag. Jätte skönt, fast det blåste lite kallt men det va ändå väldigt skönt. Har tränat, kollat på 27 Dresses, OC m.m ;P Snart börjar So You Think You Can Dance. Efter de så måste jag städa upp lite i rummet och så måste jag duscha. Ska lägga mig tidigt idag också för jag ska upp tidigt imorron, ska ju åka och kolla på ett hus och vi måste åka vid 8.
Är inte så jätte pigg på att åka bil rätt långt vid den tiden, men jag är glad att jag slipper köra för en gångs skull. Brukar alltid va jag som får köra när vi ska åka lite längre, men nu är det mami som får gö de.

Kollade ju på 27 Dresses förut och jag tycker att den va riktigt bra ;P Jag gillar Katherine Heigl & även Malin
Åkerman som är en riktigt duktig skådis =) Roligt me en duktig svensk skådis i Hollywood ;P

image571

Ringde till ett ställe förut och kolla om det fanns nåt jobb där. Vilket det inte gjorde nu, dom har en lista me reserver, men jag skulle skicka ett e-mail till dom om att jag va intresserad och så. Så det ska jag ta och gö nån da. Måste iaf till arbetsförmedlingen nästa vecka.

Nee nu måste jag gå.

Ha en bra kväll!

Ciao!

Michelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0