Stan

Tjena!

Har varit i sundsvall idag. Jag, mami & Cassandra åkte dit, lilla Mimmi fick följa me också =P Köpte 2 toppar på Ginatricot =P Dom va på rea också, vilket va bra ;P

image581
Peace tröjan kosta bara 49.50 och den andra 74.50 =P Rea är alltid bra ;P Peace tröjan är ju skit snygg =P

Visst har jag gulliga kaniner på min ena garderobsdörr? =P Min ena lilla syster hade rummet innan mig. Dom har flyttat runt ett antal gånger mina små systrar för att dom aldrig har kunnat bestämma sig. I sommar kommer kaninerna försvinna =P Ska måla om hela mitt rum, även garderoberna.

Handla massa mat gjorde vi också, och så köpte vi mat på McDonalds igen. Börjar bli lite less på hamburgare, men det va väldigt gott me cheeseburgare, jordgubbsmilkshake & blåbärspaj iaf ;P Idag lyckades jag få min blåbärspaj iaf ;) Mumsigt! Kommer då inte bli skräpmat på ett tag iaf.

Har inte gjort så mycket sen vi kom hem. Har suttit ute i solen ett tag =P Är ju jätte fint väder =D Ska nog ta och leta rätt på min älskade vattenflaska, (kommer aldrig ihåg vart jag ställer den) och gå ut och sätta mig i solen igen =)

Ni får ha en trevlig kväll! =)

Ciao!

Michelle

Kommentarer
Postat av: sonja

Hej! Är allt bra med dig?? Vad gör du nu då? pluggar du eller har du fått nått jobb?? Ska till fränsta till helgen vi kanske syns något^^

2008-04-21 @ 18:40:54
URL: http://fluffsonja.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0