Tisda

Tja!

Usch va tråkigt väder det är.. Får ju ingen energi till att göra nånting.. Snöa även igår kväll (vilket gör än väldigt deppig nu när man vill ha vår), men som tur är har typ allt borta nu. Ska tydligen snöa massor tills imorron elle när det va, skulle komma en hel del.. Varför är det så svårt för vädret att fatta att det ska bli vår nu? Kommer få dras me den här snön enda tills det blir sommar, kommer hoppa över våren det här året. Usch jag känner mig så jäkla negativ just nu.

Så jag har inte gjort speciellt mycket idag. Kollat på tv typ hela dan. Har kollat på Step Up (Me like! ;P) igen & In The Mix ;P Gillar båda filmerna men Step Up är bäst ;)

image535  image536

Ska ta in massa ved sen efter maten, för mina syskon är lika störda som vanligt och kan inte hjälpa till. Ska även träna lite och duscha. De är la typ de jag ska roa mig me ikväll. Ska även kolla på So You Think You Can Dance, de får man ju inte missa ;P

Ciao!

Michelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0