Torsda

Good morning!

Vakna ännu tidigare idag, halv 7. Är väl kanske lite surt när man inte behöver gå upp så tidigt. Har jag vaknat en gång så kan jag inte somna om när det är så fint väder ute =P Ska jogga om en liten stund, är dags att börja me de nu =P

Såg ni Grey's igår? Vilket slut. Bara väntar på att det ska bli onsda igen så man får veta hur det går me snubben. Hans hals börja pulsera som satan och sen, Splash! Så brast artären (tror jag de va) och så vart Lexie helt ner kladdad me blod. Mysigt värre.

Ciao!

Michelle

Kommentarer
Postat av: sonja

yes bra de;P men ja hör väl av mig under lördagen på dan får se hur långt vi kommit med bygget o målandet men ja ringer dig på lördag så får vi bestämma när vi ska åka och så:)

2008-04-24 @ 10:38:49
URL: http://fluffsonja.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0