Tvättat & städat bilen

Hejsan!

Kom in för en stund sen, har varit ute och tvättat & städat bilen, så nu är den mycket finare =P Nu kom jag och tänka på att jag glömde ta in massa kvitton och grejs som mami har lagt i min bil som vanligt. Inte ens hon kommer ihåg att ta ut sina saker och sitt skräp efter sig. Måste komma ihåg att gö de sen.

Följde me mami upp till Anders förut också när hon skulle fixa nya däck. Först va ju mami så rolig att hon glömde dom gamla sommardäcken hemma så vi fick åka hem igen, är ju tur att det inte är så långt dit. Sen tog det ju ett tag för dom att byta däcken också. Hatar att vänta när man absolut inte kan gö nånting..

När vi kom hem så gick jag ut och satte mig och sola ett tag. Så himla skönt! Älskar det här underbara vädret =D Sen har jag inte gjort så mycket idag. Har ju varit ute hela dan för en gångs skull ;P Ska kolla på Grey's & Heroes sen ;) Kommer nog bli ett spännande avsnitt av Grey's ;P

Ciao!

Michelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0