3 filmer

Har legat här i sängen i flera timmar och kollat på film. Har sett Scarface, The Break-Up & Good Luck Chuck =P Gillar alla filmerna, speciellt GLC =P Älskar Jessica Alba, hon är ju bara för bra ;P Så himla duktig skådespelerska & otroligt vacker =) Gillar Jennifer Aniston också, vacker och jätte duktig skådespelerska =)




Är verkligen as skönt att bara ligga och slappa en hel da och kolla på massa bra filmer =) Det skulle man gö lite oftare =P Jag skulle vilja köpa massa nya filmer och ha såna här kvällar mycket oftare ;P För det är ju roligare att se nya filmer än dom som man har sett flera gånger =P

Hade egentligen tänkt träna lite idag också, men jag vart fast här hela kvällen ;P Älskar verkligen att kolla på film ;)

Funderar på om jag ska se en till film nu eller om jag ska ta och sova =P Får se hur det blir ;P

Go natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0