Big Shots

Har kollat på Big Shots =P Älskar det programmet ;) Lite av Sex and the City stil fast för killar ;P

Big shots handlar om fyra män på väg upp i karriären. De har alla olika hemförhållanden. En man gör allt som hans kvinna vill, en annan är skild men älskar fortfarande sin före detta fru, en tredje har en älskarinna vid sidan om sitt äktenskap och en fjärde har just blivit lämnad av sin fru. De fyra vännerna stöttar varandra genom alla utmaningar de ställs inför.


Nu kollar jag på So You Think You Can Dance (elle ja det är reklam just nu) =P Tror dom skulle få gö 2 danser idag eller så va det bara jag som hörde helt fel ;P Återstår att se om jag hörde rätt =P

Ciao!


Kommentarer
Postat av: LINA VERONICA

hhaa, min familj är likadan! ;D

2008-08-27 @ 09:04:27
URL: http://linaveronica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0