Chaufför

Ja, idag va jag Helenes privata chaufför ;P (Ordet ser helt felstavat ut fast det inte är det =P) Körde na först till ånge och sen till fränsta för hon skulle till vårdcentralen där. Så det har blivit lite åkande och väntande, för tiden sega sig fram lika fort som en snigel =P Är ju iaf bra att jag fick köra bilen lite, för den står ju mest bara. 

Ska gå ut och gå me Helene ikväll också. Men först så är det patrullmöte kl 19.00. Det suger. Tycker det här bara har spårat ur för det är ju vissa (speciellt en) som gör tvärtemot det vi har sagt. Vilket bara gör att man blir så himla trött på det här. Plus att ungdomarna är rätt trött på henne. Och det är ju inte så det ska va. Man kan inte springa runt och leka polis, det va inte det som va grejen me det här. Men men, den där människan lär aldrig fatta de.

Nee nu ska jag roa mig ett tag me att plocka lite blåbär innan mötet börjar =P

Ciao!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0