Durham county

Ska jag se som börjar kl 21.00. En lite mysko serie som jag har följt och det är sista avsnittet idag.


Farmor va ju här och fika en stund förut idag =) Käka massa hallon/blåbärs paj, glass, blåbärs och choklad muffins & andra kakor. Riktigt mumsigt! ;) Och så satt vi och prata en bra stund. Måste börja åka och hälsa på henne oftare. Hon är ju enda själv så mycket då Leif är iväg och jobbar. Måste ta och bättra mig på den fronten. Hade tänkt ta lite bilder också men då kom jag ju på att batterierna var urladdade. Typiskt mig. Men nu är dom på laddning iaf om jag kommer på att jag ska ta kort på nåt annat =P

Har tränat lite, suttit här, kollat på tv och gjort lite andra saker. Och nu hör jag Cassandra tjata på mami om att hon ska sitta vid hennes data. Jag hoppas att hon inte ger me sig nu eftersom hon säger att den ska va avstängd. För då vet jag hur jag kommer bli, förbannad. Har fått lite smeknamn av dom här hemma. Draken, Tiger & Vulkanen =P Mitt humör är inte alltid det bästa för blir jag förbannad, ja då är jag förbannad. Bella ritade även en fin bild som sitter på min dörr =P Får ta och visa den här sen ;P

Nee nu börjar det.

Ciao!


Kommentarer
Postat av: helly

ne jag vet, vi ska ju gå sen en kort sväng ;P

2008-08-11 @ 21:22:06
URL: http://hellyhs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0