Freda

Hejsan!

Idag klev jag upp kvart över 7, kom i säng halv 1 igår så det va inte så roligt att gå upp direkt. Åkte upp till ånge 8.20 för jag skulle följa me Kim till Bobergsgymnasiet =P Han började där idag (tiden går så himla fort) och han ville att jag skulle följa me han dit och visa vart vissa grejer låg och så för han har aldrig varit där. Jag har ju gått där i typ 2 månader innan jag bytte tillbaka till Torsta så jag visste ju vart dom nödvändigaste ställena låg ;P

Efter det så åkte jag, mami & Isak ner och gick runt i lite affärer och så. Sen åkte vi upp till skolan för att kolla om Kim hade slutat för det kom massa ungdomar överallt. Satt där och vänta i 2 timmar. Isak fick damp efter ett tag och började bråka som fan. Hoppade runt i hela bilen, på oss och Mimmi. Hoppade ur bilen och började springa runt överallt. Kastade ut massa skräp som jag fick plocka upp och så drog han av massa hår ifrån mig. Men då vart jag riktigt förbannad. Det är frågan om mami någonsin kommer få några barnbarn från mig =P

Va as hungrig när vi kom hem så jag slängde i mig en liten pizza och nudlar  =P Fast efter det så mådde jag inte så bra =P

Ska ta och kolla på en film nu, måste vila lite ;)

Ciao!


Kommentarer
Postat av: helly

shit, gymnasiet redan? :O

dom små liven växer så snabbt

2008-08-22 @ 20:34:02
URL: http://hellyhs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0