Glass

Sitter här i sängen me myskläder och käkar vaniljglass med massa blåbär =P Älskar glass me massa bär och speciellt blåbär ;) Plockade lite blåbär förut i den lilla skogen nedanför oss, finns rätt mycket där vilket jag är väldigt gla över ;P

Har varit ute och gått en sväng me Helene =P Fast jag gillar inte att det börjar bli kallt nu på kvällarna, vill att det ska va varmt. I morse va det riktigt höst väder, kallt som satan och massa dimma =/ Vill verkligen inte att det ska bli sånt väder än.

Måste leta rätt på skivan till kameran så jag kan installera den, vill kunna lägga in bilder här snart =P

Va på en anställningsintervju idag. Man ringer runt till företag och frågar om dom vill ha nån annons på en sida på internet och i en katalog och sådär. Men jag känner att det där inte passar mig, för han sa att det är bra om man kan vara lite på och sån är inte jag. Hatar när andra försäljare ringer hit och ska pracka på en massa grejer, då vill jag helst bara slänga på luren. Så nee, det där är ingenting för mig. Och sen är det jobbigt att sitta still hela tiden, skulle bli helt knäpp. Så jag hoppas att han ringer och säger att jag inte får det. Bättre att det går till nån annan som passar för det där. Va iaf inte nervös när jag prata me han, utan jag tänker lite mer på va dom kommer ställa för frågor och sånt där innan men sen är jag helt lugn när jag väl är där. Vilket är skönt =P Får hoppas att det alltid är så.

Shit va trött jag är nu. Ska nog ta och sova snart har inte sovit så bra inatt. Lägger mig alltid för sent och så vakna jag tidigt. Äntligen, nu kom Knarpus in så nu kan jag stänga fönstret, börjar bli svin kallt i mitt rum. Ah men va mysigt, helt jäkla blöt är han och så kommer han hit och är extra go bara för de =P

Nee nu ska jag ta och lägga mig för snart lär jag somna här.

Go natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0