Klättrat upp på taket

Va nyss uppe på taket och fixade till parabolen så vi kan kolla på tv uppe också =P För Kims tv paja ju för ett tag sen där vi hade ena digital boxen och för nån da sen så fixade Patrik in viasat sladden in i mamis rum. Och nu va jag upp och fixade me den parabolen så vi iaf kan kolla på tv på 2 ställen, för det behövs verkligen här hemma ;P
Jag och mami vill kolla på 5an hela dan typ, för Madonna fyller ju 50 år idag, men hon ser ju inte ut som de. Grattis till henne! ;) Och det är ju massa filmer och annat me henne idag som vi vill se =P Men det är ju alltid nån som gnäller så jag gick upp och fixade det där.


Mami har tvekat i flera dagar nu och har sagt att vi ska vänta tills Patrik kan hjälpa oss med det. Men han jobbar en massa nu så han kommer inte kunna hjälpa oss i första taget, så jag sa åt na att jag går upp och fixar det nu =P Hon tycker ju att det är så läskigt när man gör det själv så hon gick in på en gång =P Du håller i dig i skorstenen hela tiden, va det sista hon sa =P Jag är inte helt dum, jag har ingen större lust att ramla ner =P Jag är inte höjdrädd så att gö sånt där är ingenting ;P Ingen som kan säga att man är mesig iaf, för det är nog inte så jätte många som bara vågar klättra upp på taket =P Mami är jätte höjdrädd, Cassandra skulle ju me upp hon men hon ångrade sig väldigt fort ;P

Va en hel del människor som stirrade på mig hela vägen förbi vårat hus =P Såg lite roligt ut när dom gick förbi och stirrade upp på taket ;P Är la kanske inte så vanligt att man ser en ung tjej stå uppe på taket, va vet jag ;P Roligt såg det ut iaf =P

As stor antenn har vi också. Är ju bara ett under att inte åskan har slagit ner i den än. Om den inte hade varit så stor så hade man ju kunnat ta ner den själv, men man måste va minst 2 för att få ner det där stora monstret ;P

Nee nu ska jag städa rummet lite innan jag ska bänka mig framför tven ;P

Ciao!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0