Knocked Up

Kollade på Knocked Up eller smällen som den heter på svenska =P Bra och rolig film ;P Och Katherine Heigl är ju så jäkla bra =P Ni som inte har sett den borde gö de ;P Mami undrade va jag satt och skratta åt inne i rummet när jag kom ut i vardagsrummet =P En rolig film, va annars ;P

Soffliggaren Ben och karriär kvinnan Alison är motsatserna som dras till varandra, åtminstone under en blöt kväll krogen. Två månader och flera graviditetstester senare söker Alison upp Ben. Man får följa dom under en turbulent period som bjuder mycket värme och många skratt.


Och just nu sitter jag och kollar på 10 things I hate about you ;P En till bra och rolig film =P Den borde ni också se om ni inte har gjort det redan ;P

Redan första dagen i nya skolan faller Cameron pladask för vackra Bianca, men Bianca får inte gå ut med killar för sin pappa. Han ställer som ultimatum att först när den griniga, totalt hopplösa storasystern Kat också går ut med killar, är det dags för Bianca. Cameron försöker lösa problemet genom att hitta en kille som kan tänka sig att gå ut med Kat.



Efter den här filmen så är det sängen som gäller =P Ska upp tidigt imorron och jag lär va helt död då. Jag undrar vad som hände me, jag ska börja gå och lägga mig tidigt då dom börjar skolan ;P Ja imorron börjar dom och jag kommer komma i säng efter 12 =P Smäll på fingrarna ;P Hehe.. Nee men imorron måste jag börja me det, känner ju själv att jag mår mycket bättre av att gå och lägga mig vid 10-11. För även om jag får sova längre när jag går och lägger mig sent så är jag as trött, för det är alltid ett sånt liv här hemma + att det är ljust ute också och det gillar jag inte =P Gud vilken onödig fakta, ska ta och sluta nu ;P

Go natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0