Lörda

Tja!

Har ni sovit gott? Själv så lyckades jag sova till halv 12 =P Helt otroligt, va väldigt längesen jag sov så länge =P Men skönt va det ;P Har typ precis käkat frukost, vart lite sent =P Men jag va bara tvungen att gå ut och plocka blåbär & hallon för jag ville käka fil & flingor och det är as gott me blåbär & hallon i ;) Så det tog lite tid.

Ska snart gå ut och ta in lite ved och gö lite andra saker sen. Känner att jag måste gö lite vettigare saker idag eftersom jag låg i sängen typ hela dan igår =P Och det kan man ju inte gö varje da =P

Hej så länge!


Kommentarer
Postat av: helly

haha jag sov till 15, ägd :(

2008-08-09 @ 15:17:25
URL: http://hellyhs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0