Lörda

Hej!

Är as trött just nu. Låg och halvsov på soffan igår när jag kom hem efter att ha varit ute och gått me Helene. Lyckades även somna där och sov nån timme på soffan och det är inte speciellt bekvämt, och jag sover mycket dåligare då. Ska nog ta och lägga mig om en stund =P

Helene va ju lite rolig igår =P Hade pratat me henne 1 gång i telefon, sen efter en stund så ringer hon igen. Då trodde jag att hon ville att vi skulle gå på en promenad nu istället. Så jag svara men det va ingen där. Så jag bara: Hallå! Hon svara inte då heller utan jag hörde bara tven i bakgrunden. Testade igen: Helene! Inget svar, så jag loggade in på msn och frågade va hon höll på me. Hon kollade på tv. Då fråga jag om hon visste att hon hade ringt upp mig igen och att hon kunde ta telefonen =P Sen när hon fatta att hon hade gjort det, ja då lägger hon på =P Hehe

Åh nej, nu blir det livat igen. Fick va hemma själv ett tag men nu är dom hemma igen. Skulle va så skönt att få ha hela huset för mig själv en hel helg. Elle aa, mami kan ju va hemma men dom andra skulle det va skönt att bli av me ett tag.

Cassandra sitter här och smaskar, och jag hatar när folk sitter och smaskar. Det är så himla irriterande.

Nee nu ska jag fortsätta kolla på Gilmore Girls och kanske sova lite ;P






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0