Sönda

Hejsan svejsan!
 
Sitter här och läser lite bloggar & kollar på Jims värld =P Finns så många roliga serier =P


Lyckades kliva upp 9 fast jag kom i säng vid halv 2 inatt =P Hatar att sova bort dagen, så det är bättre att kliva upp tidigt och så kan man ju hoppas att jag lyckas lägga mig lite mer i tid idag ;P Ska iaf försöka komma i säng innan 12 =P

Har varit ute och sprungit lite. Riktigt skönt =) Tycker det är skönast att gö det tidigt på morronen då det inte är så många ute här =P Och gör jag det inte på morronen så vet jag att det oftast inte blir av sen. Vill gö nånting nu men jag vet inte vad. Blir alltid sprallig typ efter att jag har sprungit och vill gö massa grejer. Får la gå ut och städa åt Em och ta in lite ved elle nåt för här orkar jag inte sitta nu =P

Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0