SYTYCD

Det va Chelsea & Chris som åkte ut från So You Think You Can Dance. Tyckte att det va rätt att Chelsea fick åka för hon har inte varit så himla bra dom 2 senaste danserna.


Jaha idag har jag först varit hemma me Mimmi medans dom andra åkte upp till ånge och Kim va ute. Sen när Bella skulle på fotbolls träning så skulle ju självklart alla me eller nån annan stans så jag fick va barnvakt åt Isak. Han sov en stund och helt otroligt så vart han inte ledsen när han vakna och märkte att mami inte va hemma och han bråka inte me mig =P För det är han ju rätt duktig på =P Men han är ju inte så van att vakna upp och så är det bara jag hemma. Han får gärna va sådär snäll hela tiden ;P

Nee nu ska jag ta och tvätta mitt nylle och borsta tänderna =P Ska upp tidigt imorron och så ska jag åka till stan.

Ciao & Go natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0