Tisda

Tjena!

Va skönt att komma i säng tidigare igår =P För jag vill kliva upp tidigt på morronen för man hinner gö så mycket mer då. Och idag klev jag upp kl 8, och jag är inte trött för en gångs skull ;P

Vart helt chockad nr jag såg att Helene va inne på msn så här tidigt =P Visade sig att hon hade gått upp kl 8 precis som jag =P Inte sådär jätte vanligt direkt ;P Jag är stolt över dig! ;P Hehe

Ska göra mig i ordning snart. Ska iväg till pizzerian här en sväng och snacka lite me dom om jobbet jag hade tänkt söka hos dom. Och sen ska jag och Helene till arbetsförmedlingen. Ska på ett möte där igen och så. Väldigt tråkigt men man måste ju.

Nee nu måste jag göra mig klar.

Ciao!


Kommentarer
Postat av: helly

haha naaw

och imorrn ska jag också upp 8 ;P

2008-08-12 @ 16:36:14
URL: http://hellyhs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0