Torsda

Go morron!

Tänk att jag alltid ska vakna tidigt dom dagar som jag verkligen vill sova länge. Vakna halv 9 idag och jag hade velat sova till minst 10 iaf =P Men nej, jag ska vakna helt klarvaken och kan inte somna om. Så himla typiskt. Vaknar klarvaken men är as trött och har lite ont i hövet. Sov inte så mycket igår och inte inatt heller. Måste försöka lägga mig tidigare, men jag vet ju hur det slutar =P Hittar alltid nånting att gö, nån bra film på tven och sånt och så oj, va klockan gick fort redan 1. Så är det alltid =P Det är inte ofta jag kommer i säng innan 12, brukar alltid vara nånstans mellan 12-2. Lite jobbigt i längden när jag nästan alltid vaknar tidigt, men men.

Jag är sugen på glass me massa blåbär =P Och amerikanska blåbärspannkakor, för dom är ju godast ;P Gud va gott det skulle va, men lat som jag är så orkar jag inte fixa sånt såhär tidigt =P Ehh, va snackar jag om egentligen? Först sovtider sen om pannkakor, glass & blåbär =P Det märks ju att man inte har nånting vettigt att skriva när man är trött och helt seg i hövet =P Ska nog ta och pallra mig ut i köket och fixa lite go frukost nu ;)

Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0