Vilken dag?

Tänkte skriva månda men så började jag fundera på om det verkligen va det. Kom fram till att det inte är månda utan onsda idag. Det står inte riktigt rätt till i min hjärna idag =P La mig för sent igår och har inte sovit sådär jätte bra. Får la ta och sova en liten stund sen så man får igång hjärnan lite ;P

Hur är vädret idag då? Ja det...regnar. Ovanligt va? Inte direkt. Har spöregnat typ hela natten, verkligen jätte mysigt. Och jag höll på att frysa ihjäl när jag vakna för jag har haft fönstret öppet så Knarpan kunde ta sig in. Vill inte att han ska ligga ute när det regnar. Nu kommer han och trängs, vill helst kliva runt på datan. Och så trampar han på mig som en tok, en vacker da kommer jag kapa dom där jäkla klorna. Men han är söt ändå =P

Nee jag ska nog sova lite snart =P

Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0