White Chicks

Ska kolla på White Chicks nu och käka popcorn & dip =P Jag vet att jag är lite konstig, men popcorn & dip är mycket godare än chips & dip =P Det va bra länge sen jag kollade på den filmen, måste vara över 1 år sedan men nu är det dags igen =P Älskar den filmen, så jäkla bra! ;) Och jag älskar mörkhyade personer =) Tycker dom är så härliga, deras sätt att prata, uttryck och utstrålning, härliga människor helt enkelt =) Har ni inte sett den här filmen så borde ni verkligen gö det =P


Nee nu har jag inte tid att sitta här nå mer, ska ta och kolla på filmen nu =P

Hej så länge!


Kommentarer
Postat av: Linda

Nu har jag en ny tävling till i min blogg där du kan vinna en väska värd 600:-

2008-08-29 @ 18:48:30
URL: http://hummingbird.blogg.se/
Postat av: helly

haha jo klart han gör :P vad tyckte du om rickard då?

2008-08-29 @ 21:49:38
URL: http://hellyhs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0