Heartbreak Hotel

Elisabeth och Gudrun är varandras raka motsatser men en sak har de gemensamt, de är båda skilda. Nu är de över 40 med vuxna barn och det är dags att gå vidare i livet och söka efter kärleken. Av en slump möts de två och de blir vänner och tillsammans ger de sig ut på jakt efter kärlek bland danshak och barer.

I rollerna: Helena Bergström, Maria Lundqvist, Claes Månsson, Johan Rabaeus.

Satan vilken rolig film =P Har aldrig sett den förut och jag är gla att jag kollade på den nu när den gick på 4:an =P Hur rolig som helst, jag, mami & Cassandra skrattade hur mycket som helst =P Helt galna är dom ;P Har ni inte sett den filmen så borde ni gö det för man skrattar nästan hela tiden ;P


Kommentarer
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

jag tycker dte är bra att du älskar din längd och vågar bära heels! you go girl!

2008-12-22 @ 00:30:55
URL: http://pyttis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0