Hemma igen

Tja!

Kom hem strax innan 5, har varit uppe i ånge och träffat Tina. Sista gången för i år, känns lite konstigt för vi har typ träffats varje vecka bra länge nu.

Innan jag åkte idag så ringde dom från Bullerbyn igen, fast från en annan avdelning och frågade om jag ville jobba lite på torsdag. Och som tur va var det en tid som jag kunde också, väldigt bra =P Ska besikta bilen då också så det va tur att det inte krockade med det. Ska försöka tvinga me pappa på det också för jag vill inte åka själv första gången när jag aldrig har varit där. Annars hade jag kunnat gjort det. Men han ska me för jag har hjälpt han en del, senast i fredags så jag tycker faktiskt att han kan följa me mig.

Ska käka lite nu och läsa lite bloggar ;P

Ciao!


Kommentarer
Postat av: helly

haha will do!



ja, jag ramlade in på hennes sida på facebook.

hennes kille ser ju fan ut som en hårig grek också.. blä

2008-12-16 @ 18:05:04
URL: http://helly.bloggagratis.se
Postat av: helly

antagligen, men jag fattar inte vad hon gör ihop med den där håriga greken :s

2008-12-16 @ 20:09:37
URL: http://helly.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0