Juldagen

Tjena!

Usch, inatt så har jag haft massa äckliga drömmar. Fattar inte va alla sjuka drömmar kommer ifrån och den här va inte speciellt trevlig. Orkar inte förklara min dröm för det va så mycket som hände men jag kan ju säga att det va massa mord och jag va jagad av mördarna och massa sånt skit. Har sovit bra ändå, klev upp vid 10 för mami skulle köra mina små syrror till getberget, skidgalningar som dom är =P Passade Isak tills hon kom hem igen.

Idag ska jag bara ta det lugnt. Ligga och läsa och kolla klart på One Tree Hill =P Kanske gå på en promenad me Mimmi också, fast det är as kallt ute. Man kan ju behöva röra lite på sig efter all julmat som man har fått i sig ;P I morgon blir det massa spring iaf eftersom vi ska till stan och shoppa =P

Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0