Körslaget

Jag sitter och kollar på Körslaget & dricker blåbärste =P Det va Timo & GBG som åkte ut. Lite synd men nån måste ju åka ut. Men alla är ju så otroligt bra så man vill ju inte att nån ska åka ut.


Idag har jag också varit jätte seg. Har typ legat på soffan hela dan och druckit massa grönt te med lite honung i för att lätta upp halsen lite. Sovit på soffan har jag gjort också =P Men i morgon ska jag gå på en lång promenad för nu orkar jag inte me att vara sjuk längre. Jag hoppas att jag blir helt frisk snart så jag och mami kan börja träna sen när gymmet öppnar igen. Men jag tänker börja lite smått innan det även om jag inte är helt frisk, får ta det lugnt bara.

Nu ska jag läsa lite bloggar, har inte suttit vid datan sen i morse ;P

Ciao!




Kommentarer
Postat av: helly

haha ja skoja inte,

när kommer du ner och hälsar på då? ;P

2008-12-27 @ 22:50:22
URL: http://helly.bloggagratis.se
Postat av: helly

amen, du får spara ;P

du får bo hos oss, på vår fiiinaste soffa

2008-12-28 @ 01:32:45
URL: http://helly.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0