Körslaget

Jag kollade på Körslaget som va förut. Tycker alla är jäkligt duktiga =P I den kören från GBG så är det en gammal kompis till mig som är med =P Lite roligt att se na för det va ju jätte länge sen man såg na =P

Erik Segerstedt och hans kör från Uddevalla framför låten Mercy. Nanne Grönvalls kör kommer från Stockholm och de bjuder på Tom Jones Delilah. LaGaylia Frazier med sin Sundsvallskör framför Stevie Wonders September. Från Göteborg kommer Timo Räisänens kör och de bjuder på Stanna hos mig av Kent. Hanna Hedlund med sin kör från Bollnäs sjunger I don't fel like dancing. Magnus Carlsson och kören från Borås bjuder på I will survive. Robert Wells och hans kör från Falkenberg sjunger Robbie Williams låt Let me entertain you.

Det är Nanne & LaGaylia som hänger löst hehe =P Lite tråkigt eftersom båda va jätte bra. Återstår att se i morgon vem utan dom som åker ut.


Kommentarer
Postat av: helly

haha okej schysst =P

nemen jag klarar mig nog, åker ju till göteborg på söndag, så får se om jag orkar mig ut på stan då eller inte ;P

2008-12-26 @ 23:16:42
URL: http://helly.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0