Lite shopping

Tja!

Kom hem nån gång efter 4 idag. Jag, Cassandra & Helene har varit i stan och shoppat lite ;P Jag handlade lite saker för mina present pengar och så köpte jag lite mer julklappar =P Ska köpa en grej till, till Isak och så ska jag kolla va jag ska hitta på till pappa och så kanske jag ska köpa en till grej till mami. Sen är jag klar =P Köpte även lite julgrejer till rummet så jag ska pynta lite ikväll =P




(Klicka på bilderna för att få dom större)

Lång tröja från Gina Tricot, 249 :-
String från Gina Tricot, 3 för 129 :-
Mjukisdress från Cubus, 149 :- /st
String från Cubus, 39 :-
Rosa nagellack nr 34 från Cubus, 2 för 39 :-
One Tree Hill & Desperate Housewives boxar från Rocks, 2 för 499 :-

Jag gillar verkligen mjukisdressen =P Har inte haft nån bra mjukisdress innan och nu vill jag köpa minst 1 hel dress till ;P Och 300 kr är ju jätte billigt för en hel dress =P Den här är mörkblå och jag skulle vilja ha en i en skrikig färg ;P
Färgen på de gröna stringen är mycket finare i verkligheten.

Och nu har jag äntligen alla OTH boxarna =D Så nu väntar jag bara på att säsong 6 ska komma ut också haha =P Och eftersom det va 2 för 499 så tänkte jag att jag kan ju lika gärna ta nån annan box också så det fick bli Desperate Housewives ;P Så nu får jag la börja köpa alla dom boxarna =P

Ska försöka ta nån bild när jag har mjukisdressen och den andra tröjan på mig så ni får se hur dom ser ut på =P Får se när det blir av =P

Nu tjatar Isak på mig att jag ska följa med han upp och kolla på film, så jag får la gö det =P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0