Månd..tänkte jag skriva

God morgon alla pigga och glada!

Jag är inte en av dom iaf. Jag trodde att jag skulle slippa vara sjuk på jätte länge nu för jag brukar inte bli riktigt sjuk så ofta. Men tjena, nu är jag ju sjuk igen. Jag hatar vintern! Hade det varit sommar så hade jag inte ens varit  sjuk. Nu är jag förkyld, har ont i hövet hela tiden och det känns som om mitt höve väger typ flera ton eller nåt, och ont i halsen som satan. Jävla piss. Men på lörda måste jag vara bättre för då ska jag till stan. Och jag trodde att det va måndag idag, min hjärna ligger några dagar före verkligheten. Helt ur funktion. Kan jag få en fungerande hjärna tack!

Ska käka massa halstabletter och sen ska jag släpa mig ut till köket och se om jag hittar nåt som jag vill äta.

Hej så länge!


Kommentarer
Postat av: helen

du skulle bara våga vara hemma på lördag ;P

2008-12-04 @ 11:29:44
URL: http://helly.bloggagratis.se
Postat av: helly

ja jag vill också shoppa, så skärp dig nu ;P

jag vet att du också vill shoppa..

2008-12-04 @ 20:37:04
URL: http://helly.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0