Shopping

Tjena!

Idag va jag och mina småsyskon in till stan för att shoppa lite nu när det är mellandagsrea ;P Höll på och dö när vi gick in på GT och vi såg hur långa köerna va till alla kassorna. Varmt som satan va det också, fast jag vart nog extra carm eftersom jag är sjuk. Sen kön inne på Cubus va nog fan ännu längre och där tog det mycket längre tid. Och där inne hitta jag och Bella 2 snygga halsdukar, likadana fast i olika färger som jag upptäckte släppte massa ludd/hår så jag såg ut som en rosa hårboll =P Så dom åkte tillbaka direkt.





(Klicka på bilderna för att få dom större)

T-shirt med tryck från Gina Tricot, 49,50 :-
Blå cardigan från Gina Tricot, 124,50 :-
Cardigan från Gina Tricot, 89,50 :-
Lite längre t-shirt från Cubus, 99 :-
Lång vardigan från Cubus, 149 :-
Randig klänning från H&M, 98 :-
Massa ansiktsmasker från H&M, 19,50 :- /st
T.I skiva från Rocks, 179 :-
Kalender från Gallerix, 79 :-

Jag har länge velat ha en lång cardigan och idag vart jag riktigt gla när jag hittade den här svarta på Cubus =P Skönt att bara kunna gå med leggings under =P

Den randiga klänningen tycker jag är riktigt söt ;P Och jag gillar knapparna som är vid halsen och på armarna.

Den gula ansiktsmasken har jag bara testat och den tycker jag är jätte bra och ett + är ju att dom är billiga också =P Ska bli skoj att testa dom andra och se om dom är lika bra, men det tror jag nog att dom är.

Nu köpte jag den kalendern som jag ville ha ;P Så nu kan jag börja planera grejer, träning och så =P

Rocks så hade dom inte nån utav dom skivorna som jag egentligen ville ha, kanske att det fanns inne i stan men dit orkade jag inte åka. Men T.I är ju jätte bra så det va ju inte helt fel att det vart en av hans skivor =P

Man kan hitta mycket billiga kläder och grejer nu, vilket alltid är bra =P Även fast det är as jobbigt med så mycket människor så är det ändå skoj att komma hem med lite nya kläder och så hehe =P Men en sak som jag måste bli bättre på är att köpa byxor. Jag orkar aldrig leta reda på några jeans som jag gillar och sen prova dom. Men nån gång så måste jag sikta in mig på att hitta lite nya byxor.

Nu ska jag gå och ta lite nässpray för nu är jag trött på att inte kunna andas genom näsan =P

Ciao!


Kommentarer
Postat av: helly

men michelle, kunde du inte sagt till?

jag ville också in på rean ;P

2008-12-26 @ 21:55:39
URL: http://helly.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0