Sista dagen

God morgon!

Jaha idag är det sista dagen på det här året. Känns hemskt att det här året har gått så fort och jag hoppas att nästa år inte går lika fort =P Misstänker att typ alla vet vad dom ska göra idag men inte jag =P Jag tror vi ska vara hos Linda & Marko. Men jag hoppas att det är några fler som ska dit så det blir roligare. Är ju alltid roligare och vara hos nån och att det är lite folk där en att man bara ska sitta hemma för det är inte sådär jätte skoj. Nästa år ska jag fan fira med mina girls, party party! Ja så nu vet ni det ladies, nästa år ska vi fira tillsammans hehe ;P

Ska la kanske ta och slita mig här ifrån snart, har ju ändå en hel del saker som jag måste göra innan vi drar ikväll. För jag misstänker att vi ska bort till L & M.

Ciao!


Kommentarer
Postat av: susan & tyra

GOTT NYTT ÅR :DDDD

2008-12-31 @ 13:59:10
URL: http://tyrassusans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0