Tisda

Tjena!

Kom hem för en stund sen. Har ju jobbat idag vilket va väldigt skoj =P Ungarna börjar ju klänga på mig nästan på en gång, iaf 2 söta tjejer =P Ena började klänga på mig så fort jag satte mig ner när det va samling, jag kom precis då. Alla ungarna är så snälla =) Jobbade från 10-17. Och idag va det jag som fick vila med dom som skulle sova. Och det tog nästan en timme innan ena ungen kunde somna och jag kan ju säga att jag höll på att somna själv då ;P

När jag slutade så drog jag till leksaksaffären och köpte en till julklapp till Isak. Han kommer nog bli väldigt gla för han får saker som han vill ha ;P Sen handlade jag lite käk också.

Det är så satans kallt idag så jag håller på att dö. Så fort jag bara tar 1 steg utanför dörren så är mina händer som isbitar. Jag blir väldigt lätt kall, speciellt om händerna så det är inte speciellt roligt när det är -15. Nu vet jag inte hur kallt det är men det är nog över 10 minus ifall och i morse va det 15 minus =/ Jag gillar inte det här. Massa snö är det ju också. Och igår så orkade jag inte ens titta ut genom fönstret för det snöade så mycket. Nu får det inte komma nå mer snö, utan nu räcker det och sen så behöver det ju inte vara mer än 5 minus heller. Skulle vara så skönt att slippa 15-20 minus.

Nee nu ska jag läsa lite bloggar innan det är mat =P


Här är en bild från igår då jag & mami gick på en promenad. Bilden är tagen med min iPhone.

Kommentarer
Postat av: helly

ja fifan, var ute med johanna förut,

då var det typ -16 här :/

2008-12-09 @ 22:13:14
URL: http://helly.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0